SCR Altach 0 - 0 SV RIED

themanwho

Recommended Posts

Europaklassespieler
dann bist blind, tut ma leid

1296990[/snapback]

Wie gesagt, Seppl, Worte aus deinem Mund sind für mich belanglos. Ich habe dich noch nie ernst genommen und werde es auch nicht.

In Zukunft wirst du hier keine Kommentare mehr von mir lesen.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

ASB-Nihilist
auch du bist asb.

1297014[/snapback]

na, DU bist asb :nein:

und irgendwie han de vibes do herinnen scho ziemlich schlecht... i mog des goa net. sads liab zueinander, dann feit nix.

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Europaklassespieler
na, DU bist asb  :nein:

und irgendwie han de vibes do herinnen scho ziemlich schlecht... i mog des goa net. sads liab zueinander, dann feit nix.

1297020[/snapback]

Ab heute nicht mehr. Vü Spaß nu an olle im ASB. Scheinbar konnte mich hier von Anfang an keiner leiden, so kritisch oder falsch meine Kommentare auch immer waren. Das gab man mir oft genug zu erkennen. Trotzdem seids tolle Burschen und natürli a Mädels. Es ist nur tragisch, dass man als kein rechter Ried Fan angesehen wird, wenn man nicht immer im Stadion ist, sondern sich Spiele vorm Fernseher ansieht.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

keep on spechtling!
na, DU bist asb  :nein:

1297020[/snapback]

sind wir nicht alle ein bisserl asb??

@StudiFanOfSVR: ned glei so eigschnoppt! mia han jo ned bei de dosn, oiso waunst di moi wengal gfrotzlt fühst, denk da nix, des ghead dazua. oiso bist a riada, oder bist a riada?

bearbeitet von zaungast

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Europaklassespieler
sind wir nicht alle ein bisserl asb??

@StudiFanOfSVR: ned glei so eigschnoppt! mia han jo ned bei de dosn, oiso waunst di moi wengal gfrotzlt fühst, denk da nix, des ghead dazua. oiso bist a riada, oder bist a riada?

1297029[/snapback]

Jo i bin a Riada, und wie. Des Herz schlägt nur fürn SVR, oba irgendwonn hot ma koan Bock mehr auf des ASB. Eigschnoppt oda net?! Diskutierts imma nu fesch weida, ob jetzt les i mit, hob schließlich a ondere Sachn zu tun, außer mi im ASb zu ärgern.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

ASB-Nihilist
Ab heute nicht mehr. Vü Spaß nu an olle im ASB. Scheinbar konnte mich hier von Anfang an keiner leiden, so kritisch oder falsch meine Kommentare auch immer waren. Das gab man mir oft genug zu erkennen. Trotzdem seids tolle Burschen und natürli a Mädels. Es ist nur tragisch, dass man als kein rechter Ried Fan angesehen wird, wenn man nicht immer im Stadion ist, sondern sich Spiele vorm Fernseher ansieht.

1297027[/snapback]

hm, oiso i hätt nia wos gegen di ghobt. wos mi betrifft, kann i des mit da premiere-konferenz net verstehen. des woas owa a scho...

so liab olle do herinnen san - im ton vergriffen hot si nu a jeder amoi und unter bauern gibt's hoit meistens net de feinsten umgangsformen. ois iviertler miassatst des fei eh wissen. des schene is owa: ma ko trotzdem immer auf a biertschi geh und si schnö wieder vatrogn. mia san insa jo mauna. quasi.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Sometimes you have to roll a hard six.
hm, oiso i hätt nia wos gegen di ghobt. wos mi betrifft, kann i des mit da premiere-konferenz net verstehen. des woas owa a scho...

so liab olle do herinnen san - im ton vergriffen hot si nu a jeder amoi und unter bauern gibt's hoit meistens net de feinsten umgangsformen. ois iviertler miassatst des fei eh wissen. des schene is owa: ma ko trotzdem immer auf a biertschi geh und si schnö wieder vatrogn. mia san insa jo mauna. quasi.

1297046[/snapback]

da muass ma nur mal ins volkskunde museum schauen. da im asb samma scho weit vo unsere innviertler wurzeln wegkommen. eigentli soidat ma uns nach da mess am sonntag beim kirchawirt (gibts sowas in ried) mit unsere schlagwerkzeug' treffen ;-)

@studifanofsvr: weiter studieren, vielleicht wirds jo no mal. de meisten werdn sturer im alter, vielleicht is bei dir anders... zu hoffen wärs

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

:glubsch:  :x  ohne worte

1297470[/snapback]

doch mit 2 worten ;-) i glaub den thread kunnt ma mal schließen. Übers Spiel ansich, kann man ja trotz der brillianten Premierekonferenz (90. Minute, Altach im Rieder Strafraum, Wir schalten um nach Wien, Auszucker kriag), nicht mehr viel sagen.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

ASB-Nihilist
da muass ma nur mal ins volkskunde museum schauen. da im asb samma scho weit vo unsere innviertler wurzeln wegkommen. eigentli soidat ma uns nach da mess am sonntag beim kirchawirt (gibts sowas in ried) mit unsere schlagwerkzeug' treffen ;-)

@studifanofsvr: weiter studieren, vielleicht wirds jo no mal. de meisten werdn sturer im alter, vielleicht is bei dir anders... zu hoffen wärs

1297296[/snapback]

kirchawirt an sich gibts eher net... owa an wirtn in da nähe vo da kirchn. oiso zum bleistift an zuser am riadberg. do hätt i net weit, da wirt is mei onkl und an da kirchn kunnt i lässig vorbeigeh :)

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Europaklassespieler

1297296[/snapback]

Stur, ja weil du mich so gut kennst. Änder du deine Art mir gegenüber mal, dann reden wir weiter. Ansonsten kannst du mir gerne fern bleiben. Außerdem brauchst dir, nur weil du dein Studium fertig hast, nicht als etwas besseres vorkommen. Ich werde meinen Weg schon machen, nur von Leuten wie dir mach ichs sicher nicht abhängig.

:glubsch:  :x  ohne worte

1297470[/snapback]

Man kann sich wohl oder übel mal verschreiben. Immer wird alles an die große Glocke gehängt.

bearbeitet von StudiFanOfSVR

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Stur, ja weil du mich so gut kennst. Änder du deine Art mir gegenüber mal, dann reden wir weiter. Ansonsten kannst du mir gerne fern bleiben. Außerdem brauchst dir, nur weil du dein Studium fertig hast, nicht als etwas besseres vorkommen. Ich werde meinen Weg schon machen, nur von Leuten wie dir mach ichs sicher nicht abhängig.

Man kann sich wohl oder übel mal verschreiben. Immer wird alles an die große Glocke gehängt.

1297861[/snapback]

Wir sehen uns beim 10jährigen ;-) Ansonsten viel Glück. Hoff' du schaffst dein Studium trotz deiner Lernresistenz.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

keep on spechtling!

@studifanofsvr und pennywise:

kruzimuzi! iaz heaz amoi af, bis wieda oana woant... tuats leicht not? :verbot:

redts eich moi per pm aus wos der oane dem aundan vurwirft, owa dass ihr eing do so vor olle aunan wie de kinagoatnkina affiatz, brauchts ah ned. sapralot, do woins beide af gscheida mochn, und daun haums so gsturi beinaund... wie waun ma koane aunan sorng hättn, wie red bull, strache, oabeitslosigkeit, bush, den amtierenden meister heid dahoam, eurofighter, koa regierung....

bearbeitet von zaungast

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag